hmm.

Idag har jag jobbat mellan 10-17 och det var ba JÄTTE tråkigt! Att sitta i kassan och ba vänta på att en kund ska komma länns som 4000år! Vill hitta en praktikplats på en Piercingsalong så jag kan få jobba med något inom mitt intresse!

Ja nu har jag helg fram till lärdag då vi ska fixa med kläderna på jobbet mellan 6-10 sen helg igen ända tills på tisdag! :) Och nu på fredag så ska jag flytta ut alla mina grejer ifrån lägenheten så syrran kan ta den! så sk jag bo hos min minsta syrra tills jag skaffa nå bättre som Norrland XD



Skriver nog igen ikväll ^^


Töja örat!

JObbat  klart, KOm hem och töjde från 6mm till 8mm i örat, så snart kan man stätta i tuneln nu har ju bara den vänstra sidan kvar som jag har 6mm på just nu!  Sitter nu och dicket kaffe och lyssna på lite musik, jag ska nog lägga mig tidigt ikväll för att jag och mamma får besök imorgon vid halv 10 av mammas vännina och hennes söta lilla knodd. sen ska jag till Arbetsförmedligen och söka lite jobb. .....
Ja juste jag ska oxo jobba lite på Karlsson så man kan skaffe lite pengar till kuliga saker XD
Jaja ska kolla runt lite på Facebook och se om det är nå roligt där!.. kanske hinner skriva igen sen om jag har något att skriva om XD Höres. bye!.



Haha

Bästa idag!. Min syster kommer hem och då sitter jag och mamma ute å röker, hon kommer lite tidigare än vanligt!
-mamma:Skollkar du nu igen?!
-Syster Sallè: Va? vadår skollkar! (och kollar med brinande ögon på mig)
- Jag: va jag har inte sagt något!
-Mamma: Hahaha, det var jag som frågade! hahah
-Syster Sallè: slår igen dörren och låser ut oss!

Hahaha, fan vad kag älskar min untra lillasyrra XD

Syrran salle
Haha, min sura lillasyrra Sallè!


Wiiie

Jag tycker det är roligt att få veta att man har släkt som man inte har träffat förut, det rä lixon något som tänder en låga i hjärtat och man vi lixom fortsätta att leva och blir lixom skit galad, hahha jag vet inte själv vad jag mena med det här men det kanske ni gör?! jag tror att jag mena att skäkten Ås måste ha släktträff för att man ska kunna få träffa alla!

Just nu sitter jag och lyssna på Spotify på en skit bra låt som heter Hold your head up high med Nomy (har typ blive kär i den låten) och sitter ådricker en kopp kaffe^^
Idag ska jag till Sala och träna lite på gym sen så ska jag fara till Jobbet nå timmar sen ba sitte och chilla här framför datan..

Tralalala kaffe är gott, calallala...
Ska till Arbetsförmedligen imorgon och söka lite jobb i Norrlan vill som komma hem igen! Saknar alla söta saker där uppe speciellt Päkkah hon är mitt lilla lycko piller och Naima är mitt E. haha
Jag hoppas att det finns folk som vill ge en outbildad ett jobb så att man har råd med Hyra och mat, hahah.
jaja, nu ska jag ut och smoking lite Cigg, men jag lär ju skriva mer sen. bye :Degoisten milla
Hhahha, Ego Milla är i farten igen XD


RSS 2.0