Städa

städa städa städa
Ja idag blir det till att städa,Diska och tvätta inna folket kommer för att fira nyår.
Ska bli skojit att få träffa alla men skulle jätte gärna få hjälp av någon att städa typ en efektiv städfirma som gör allt detta på en kvart och det ska se as bra ut :D
Jaja dax att börja.

Titta in

 

Sexleksaker från Lustjakt.se

Bra Jul!

Jag måste ju tacka alla för Julklapparna jag fick helt underbara och tacka dig farmor för Sodastreamen som jag och Thomas fick i förlovningspresent. Julen var riktigt lyckad har inte haft en såhär bra jul på flera år. och På fredag är det nyår och då blir det partaloss alltså, ska bli roligt att folk kommer över och dansar och firar det nya året. ska bli jätte roligt.

Har anmälta mig idag för att bli sexleksaksförsäljare hos www.Lustjakt.se. kommer att vara en som har homeparty komemr hemm till folk och visar olika saker som typ dildos, penisringar, glidmedel och mycket annat. ska bli roligt att få testa på något nytt och att tjäna lite extra pengar tackar jag inte nej till!.


Imorgon (måndag) ska jag och syster Sandra dra till Uppsala och handla på Mellandagsrean och kanske käka nå gött på nå resturang. förhoppningsvis träffar man någon man känner som oxo vill hänga på att shoppa .



Ringarna Vi bär på fingret. Milla <3 Thomas
Ringarna som vi bär

Julhelg

Underbara kissarna

Idag är det så sjukt kallt så jag ska bara sitta hemma och mysa med Teddie och Freddie och kanske ta och städa lite innan vi åker till Jul. Imorgon ska katterna få åka till Min mor och få mysa med mina småsyskon hela den 23e eftersom Jag och Thomas åker till Finnsta och ska fixa i årdning Julskinka och kolla på uppesittarkväll med lite glögg. Sen på Julafton kommer Tabita,Dina,Linus,Simon och Antonia. då blir det lite Julmys och god mat innan vi åker till Morgångåva och Firar Jul med min familj och våra håriga bäbisar Teddie och Freddie. Åker hem igen den 25e :)

RSS 2.0