22/1

Helloja, har varit frånvarande pågrundutav att vi har varit hos svärmor och bara tagit det lungt och myst, kom dock hem igår men hann inte göta så mycket mer än att städa och göra mig i årdning till festen vi hade igår. och jag måste ju säga att det var en utav dom bättre festerna. 
Och snart firar jag och älskligen 1år så han fick en tidig present av mig som han gillar mycket.



Vad tycks? namnam tycker jag :D

Sen måste ju jag säga att jag har en extra glad pojkvän nu när han hat köpt en ny dator, och det är oxo en utav anledningarna jag inte har varit närvarande. men jag måste ju få säga att den datorn är trevlig. En riktig speldator!



Dålig bild ja!


Och nu lite bilder från gårdagens fest!



Plast och Joel :)



Milla och björn!
(Milla har hosta)



Willy :)



Tezz :)



Chibi och Thomas med den nya datorn.

Ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0